2009/10/05

Да съблечеш истината

Такаааа...
Мернала бях играта при Аспарух и аз, но след като и Morrt ме избута към стола на истината, няма мърдане :)

Целта е да си кажете всичко, но само като отговорите с "Да" или "Не" на въпросите от списъка. Нищо повече от това. Позволено е да се обЕснявате, само ако в коментарите ви попитат за нещо определено. Кой какво ще си помисли, не е важно - важно е вие да бъдете честни... и дали ви стиска. Започвам... сега:


Били ли сте арестувани? Не
Целували ли сте някой, който не сте харесвали? Не
Спали ли сте до 5 следобед? Да
Изключвали ли са ви от училище? Не
Изпитвали ли сте любов от пръв поглед? Да
Съсипвали ли сте си колата в катастрофа? Не
Уволнявали ли са ви от работа? Не
Уволнявали ли сте някого? Не
Пели ли сте на караоке? Не
Насочвали ли сте оръжие към някого? Да
Целували ли сте се под дъжда? Не
Имали ли сте близък досег със смъртта (вашата собствена)? Да
Виждали ли сте някой да умира? Да
Играли ли сте на бутилка? Да
Пушили ли сте пура? Не
Седяли ли сте на покрив? Да
Прекарвали ли сте някой през граница в друга държава? Не

Бутали ли са ви в басейн напълно облечен? Не
Чупили ли сте си кост? Да
Бягали ли сте от училище? Да
Яли ли сте насекоми? Не
Ходили ли сте насън? Не
Разхождали ли сте се на плаж под лунна светлина? Да
Карали ли сте мотоциклет? Не
Късали ли сте с някого? Да
Лъгали ли сте, за да избегнете глоба? Не
Летели ли сте с хеликоптер? Не
Бръснали ли сте си главата до голо? Не
Скачали ли сте от покрив? Не
Докарвали ли сте приятеля/приятелката си до сълзи? Да
Яли ли сте змия? Не
Участвали ли сте в протест/демонстрация? Да
Пърдяли ли сте на атракцион в увеселителен парк? Не
Бойкотирали ли сте сериозно и целенасочено нещо/някого? Да
Участвали ли сте в банда? Не
Показвали ли са ви по телевизията? Да
Стреляли ли сте с огнестрелно оръжие? Не
Плували ли сте голи? Не
Правили ли сте шевове на нечия рана? Не
Карали ли сте сърф? Не
Обаждали ли сте се на 112 или друг спешен номер? Не
Пили ли сте направо от бутилка с алкохол? Да
Били ли сте оперирани? Да
Тичали ли сте голи на обществено място? Не
Карали ли са ви с линейка в болница? Да
Губили ли сте съзнание, без да пиете? Да
Бягали ли сте от полиция? Не
Дарявали ли сте кръв? Да
Хващали ли сте телена ограда под напрежение? Не
Яли ли сте крокодилско месо? Не
Убивали ли сте животно, когато не сте на лов? Да
Попикавали ли сте се на обществено място? Не
Промъквали ли сте се в кино, без да плащате? Не
Рисували ли сте графити? Не
Обичате ли още някой, който не е редно да обичате? Не
Слагали ли са ви белезници? Да
Вярвате ли в любовта? Да
Били ли сте се? Да
Крали ли сте нещо? Да
Яли ли сте охлюви? Не
Давали ли сте пари на бездомни/просяци? Да
Помагали ли сте на някой да изкара изпит? Да
Удряли ли сте някого с бухалка или пръчка? Не
Били ли сте толкова уплашени, че да се разплачете? Да
Нападало ли ви е куче? Не
Били ли сте съдени? Да

Предавам нататък на: Лили, Нези, Дани, Омниа, Владо и Лъчо
Хайде, да ви видя - картите на масата!
И да се чувства поканен да се присъеди всеки, който прояви желание да се разкрива :)

П.С. Тъй като Владо се отказа, заставям зеленкон да си каже всичко! :P

снимка:интернет

29 коментара to “Да съблечеш истината”

  • 5 октомври 2009 г., 22:44

    Имам въпрос. След като не си била арестувана за какви белезници става въпрос? :P
    И за какво са те съдили?

    delete
  • 5 октомври 2009 г., 22:54
    Хриси says:

    @ Уместни въпроси, Кате :)
    Нещата никога не са такива, каквито изглеждат ;))
    Не съм била арестувана - да. Но брат ми е полицай, а аз като любопитна сЕстра, съм искала да ми сложи белезниците, за да видя какво е усещането, хахахаха :)
    А не се съмнявам, че са ме съдили - хората, изричали нещо по мой адрес. Та, съдена съм. Но не съм осъждана ;)))
    Други въпроси? :)

    delete
  • 5 октомври 2009 г., 23:08
    morrt says:

    А аз, простакът, ведна за една друга ситуация с белезници си помислих...
    (засрамена до червено емотиконка)
    Много бърза реакция, браво!

    delete
  • 5 октомври 2009 г., 23:13
    Хриси says:

    Морте, нали в това е идеята, бе душо изчервена :)))
    Нещата не са такива, каквито изглеждат, и в това е забавното... ;)
    Пак заповядай! :))

    delete
  • 5 октомври 2009 г., 23:14

    @ mort
    То и аз затова си помислих в първия момент (засрам). Съжалявам, Хрис!

    Иначе за съденето и аз реших, че в този смисъл си казала "да", но бях длъжна да питам... Голяма съм клюкарка. :D

    delete
  • 5 октомври 2009 г., 23:17
    Хриси says:

    @ Кате, няма за какво ;)
    Аз отговарям според смисъла на въпросите, а (по)мислите са за всеки от четящите :))))
    Допусках, че някакви такива мисли ще да се завъртят из доста глави :D :))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 0:56

    Виноват с белезниците и аз, признавам. И за съденето ми убягна, печелиш.
    Затова и ще питам какво оръжие си насочвала, но няма да питам към кой, че барем следващия път като излезем да оцелея :Р

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 5:33

    Съжалявам Хриси, но ще пропусна детектора.Не защото имам нещо за криене. Просто не ми хареса анкетата, още първият път,когато я видях.

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 9:27

    Моменталически да си кажеш- какво си откраднала?:))))))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:13
    Хриси says:

    @ Иц, орУжието не е бивало само едно, и под това определение минават както всички неща, с които като деца сме си играли - прашки, фунийки; така и пистолета на брат ми (насочван, без да е използван), хахаха. Споооко, между насочване и използване има голяяяяяма крачка. :P


    @ Владо, предположих, че ще се откажеш, но все пак уважавам решението ти :)


    @ Идиотова, срааам, срам. Бях на около 6 или 7, и докато бяхме на гости на роднини в Димитровград, свих на братовчедчето рокличката на куклата му, заради моята - да не седи гола :D
    Е, аз си признах после, но си беше кражба, пък -това, че съм била детище, не ме извинява :P :)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:23

    Горкото дете! Шейм он ю, Хриси!:)))) Голяма кражба си е това, еййй;))))
    Целувки( и знаеш,че се шегувам:)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:26

    Лелей, криминална адашка си имам! А не помисли ли, че бедната кукла ще остане гола като твоята? Цъ, цъ.
    Иначе за оръжието може и да не си права, редица изследвания сочат, че когато се вади, обикновено оръжието се използва, а не остава само за заплаха.

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:26
    Aquawoman says:

    Същото си помислих за белезниците, но няма да се засрамя :P Какво пък, да не е лошо? :))
    Люх мър майко, аз ли съм наред? Дани тива да си признава без бой :P

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:28
    Хриси says:

    Знам, Идиотова, знам... Мляс!!! :)))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:31
    Хриси says:

    @ Ххахаха, Иц, бандюга сЪ извъдих, тц, тц. Хич не ме бригаше тогаз за другата кукла - важно беше моята да не настине :D :D
    Ти зарежи изследванията, щото като гледам, и ти си го вадил... оружието де...хахаха, разбойник - признавай си одма! :)
    Бъди спокоен, адашите са защитен вид! ;)))

    @ Дани, твой ред е - чакаме изповеди! :)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:33
    Lili says:

    Ааааа,тук имало за мен-а аз си се измрънкях на Ида.Благодаря Мрънко.Ще чета по-внимателно после,че сега още спя.
    Цуф :)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 10:35
    Хриси says:

    @ Лилко, га се ококориш, чакаме и тебе! Цунк! :))))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 11:21

    A, не, аз не съм криминален като теб, само съм гонил братчето си с нож, чук и тесла, но това си влиза в сферата на братската любов :Р

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 11:22
    Хриси says:

    @ Въъъх, Ханибалчо такъв... братска лИбов... да бе! :D :D

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 15:06

    Хрис, я кажи с кой си се била, че стана интересно? Ако е (както разбрах, че имаш брат) с братчето, както аз с моя, значи борбите са били неспирни:D ;)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 15:37
    Хриси says:

    @ Мори, основно с него, мдам... :) Дето има едно клишенце - "Като куче и котка", то идеално ни пасваше.
    Май и братовчедчетата съм понашляпвала...,а преди десетина години отвъртях няколко плесника на един бивш, но си ги беше заслужил. Това прави ли ме и свирепа побойничка? :D :)))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 15:48

    Не, изобщо! Какво лошо има в раздаването на правосъдие?! :D Аз, лично все не мога да се науча как се прави. Даваш ли уроци? :DDD

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 16:07
    Хриси says:

    Хахахаха... За потърпевшите винаги ще е кривосъдие, ще знаеш :D
    Пък ако тръгна да отварям школа, ще ти свирна ;)))

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 16:27

    Ще се ослушвам;)))Хихи

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 16:50
    Хриси says:

    Радето ще ме излови в лъжа, затова аз да си кажа, че го побийвам... с възглавницата. Голям кеф :DDDD
    Тези тънкости повече ги владея, хахаха...

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 17:59
    Omnia says:

    Хмммм, бая съм раздвоена.... аз може ли да не участвувам в таз анкета?

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 19:31
    Хриси says:

    @ Оми, може, разбира се :)
    То ако е насила, се губи забавния елемент... :)
    А какво те кара да се чувстваш раздвоена? :)

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 21:15
    Omnia says:

    @ Благодаря ти , Хрис!
    Раздвоението е оттам, че не обичам да отказвам каквото и да било на хора, които са ми близки по усещане, светоглед или живот. Винаги ми е било неудобно да го правя, сега също. Ако не те усещах близка, щях да откажа, без да питам, но си ми близка и не искам да се обидиш от един такъв отказ...
    Благодаря за разбирането и извинявай, че отказвам подобна чест за мен.

    delete
  • 6 октомври 2009 г., 22:25
    Хриси says:

    @ Е, няма за какво, Оми - с посочени имена така наистина е малко задължаващо, но всеки вижда нещата от различен ъгъл, и си има причините за евентуален отказ :)
    Уважавам решението ти. :)

    delete
Предоставено от Blogger.
 

Епистoларности Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger