2009/05/29

S E 7 E N




Не, не... Не става дума за филма. Въпреки, че е един от любимите ми – заради великолепната игра на Мoрган Фриймън... да не си помислите, че заради Брадко Пит.

Но обещах да поема щафетката от Aquawoman и Lili, за да ви се разкрия в седем (не)смъртни прегрешения.






Малко по-чувствителна съм, отколкото май е редно. Ама то... ‘дето е рекъл Менандър, нищо не е по-смело от глупостта. Само дето не е ясно това моето глупост ли е, или наивност. Всъщност, май е все едно.

Качвам се на токове винаги, при всеки случай. Комплекс за нисък ръст, ще каже някой. Само дето мен ме заболява шията да гледам изотдолу, като ми говорят. Представям си какво му е било на Гъливер. И да си гном не е лесно...

Никога не излизам, без да сложа фон дьо тен и спирала. Дори, за да изхвърля боклука. Суета на суетите, всичко е суета! Да, ама друго си е да не приличаш на увехнала маруля.

Обожавам да се смея! Особено, когато се смея последна. И не, не ми липсват зъби отпред – Спиноза ще ме прощава, всичките са на мястото си.

Предпочитам снимките на хартия, и в албуми. И бих дала 100 лв за 200 снимки, без да ми мигне окото. Май пръстите ми са малко широки, но какво пък, спомените нямат цена. Затуй Менандър е прав!

От всичката работа най-обичам да спя. СлънцИ дор не напИче, ‘ич нИ мо’ат ма дигнат. Е, случва ми се да се излюпя и ранко. За изпити например. За работа – още се надявам.

Фен съм на палачинките с шоколад и на крем-брюле. Сигурно затуй съм взела да раста на ширина. Само се надявам, че в Ада не е тесничко, все ще се посместя между казаните.

Който е петимен за още, да види описанието на профила. И тъй като се предава нататък, да се грехоизповядат задължавам:

Ради

Христо

Блага


Снимка: интернет

12 коментара to “S E 7 E N”

  • 29 май 2009 г., 15:30
    Aquawoman says:

    Хриси, голяма прилика по 1,4,5 и 6-та точка :-))
    А втора и трета все едно аз съм ги писала, но преди 10 години . Много суетна бях, Божкеееее. Един лев не можех да свъртя от купуване на дрехи, парфюми и бижута. Но нещо ми стана после, изведнъж се промених, сега не могат да ме накарат да се гримирам, а по магазините излизам веднъж месечно и то с точно определена цел. Остаряваме бавно :-)))...

    delete
  • 29 май 2009 г., 16:04
    Хриси says:

    От един отбор сме, значи ;))
    Е, чак толко' суетна не съм - харесвам си и бръчките, дет се вика... стига да са прилично сгънати под пудрата ;)))

    delete
  • 30 май 2009 г., 6:34
    Neizi_ss says:

    1,3,6 и 7 - супер попадение в потвърждение, на тезата - че сме от една порода :)НО виж с високите токове не мога да свикна - като се наложи се качвам и се справям с ходенето :) но в ежедневието ако трябва да ходя на високо ...тежко ми ...цял ден из улиците :) въх :)
    А сега да поспим още - че все пак е събота ...:)хихи!

    delete
  • 30 май 2009 г., 12:06
    Хриси says:

    Нези :)
    След всяко качаване на токове се заричам, че повече такова нещо няма да сложа, тъй като гледката на изприщени, подпухнали и пулсиращи стъпала може да те откаже от обувки всякакви въобще :)))
    Но какво да се прави... около мен всички си падат върлинести, та... трай, како, за хубост :P
    Такова дъждовно време е идеално да си полегнеш с книжка, та скоро пак ще гушна Ремарк ;)
    Спокоен и свеж уикенд! :)

    delete
  • 31 май 2009 г., 12:55
    Aquawoman says:

    Преди две години се зарекох да не купувам вече високи обувки, макар, че и аз съм миньонче - 1.60, и дотогава не бях се разделяла с токовете. Две години голям рахат на ниско - удобството за сметка на суетата :-). Но тази зима като полудях по едни боти-кокили, два дни сън не ме хвана и се излъгах да ги купя. Шест месеца шляпах из локви и сняг на 10 санта, УжасТ. И този път пак се зарекох, ще видим до кога ;-))))...

    delete
  • 31 май 2009 г., 13:30
    Хриси says:

    Няма начин - ще компенсираме ;))
    Не искам да кажа, че по 24 часа се кикерцам на токове, обичам да шляпам по чехли през лятото, с маратонки за разходки и пътуване... но все има случаи, когато просто се налага да сложиш токове, да не кажа задължително - едно, че поводът го изисква, и друго - за компенсация, а и надали има жена, която няма в гардероба си обувки с дори 5-6см токове :))
    От нас си зависи колко често ще си изтезаваме краката с тях.

    Наскоро прочетох някъде изказването, че "Ако обувките ти харесват, тер задължително са неудобни. Удобни са грозните обувки, но пък тях никой не ги поглежда". :D

    delete
  • 31 май 2009 г., 22:15

    Слушам и се заемам

    delete
  • 1 юни 2009 г., 11:06

    А часове по-късно безславно се отказвам. Не мога да цифровизирам славната ми шизофреничност. Съжалявам :)

    delete
  • 1 юни 2009 г., 19:57
    Lili says:

    Опа...аз да се извиня,че съм се отнесла и не коментирах,а те четох веднага след публикуването :)
    Онова с грима и суетата ми напомня,че аз например по размъкнати гащи,свлечен потник или раздърпана тениска,по хлепки и рошава няма да слезна и до магазина даже!Мама едно време ме бъзикаше-айде ходи се подготви пред огледалото,че трябва да идеш за хляб :P
    Страшна си Хриси и както съм ти казвала-много,ама много смела,хрисима и ухилена.Абе от групата на Шаро си :)
    Усмивки :)

    delete
  • 2 юни 2009 г., 10:54
    Хриси says:

    Ице, пък аз очаквах, че ще хванеш бика за рогата, няма да се откажеш :)
    Ради и тя се отказа, Блага... май вече не влиза тук... излиза, че се провалих с предаването нататък. :/


    Лиличке :*
    Аз явно си падам ухилено типче, но пък хиленето ме спасява - а ако и другите се хилят покрай мен, какво по-ухилващо ;)))
    (аз, види се, не показвам особено богат речник, хахахаха, досадно често се повтарям!)

    Ухилена седмица на всички ви! :))

    delete
  • 16 юни 2009 г., 12:52
    Dimana says:

    Забавна игричка, в която и аз бях въвлечена. Замислих се над това за суетата... аз не понасям да съм нацапотена, но виж за дрехите - винаги се преобличах за магазина и не излизам по домашному. Не че пак не съм развлечена, но все пак ;))

    За смеха съм с теб на 1001 % и ти пожелавам най-страхотно смешната седмица, която си имал адо сега ;)

    delete
  • 16 юни 2009 г., 16:02
    Хриси says:

    А, по домашному и аз никога няма да изляза! Не съм фен на развлечени пеньоари, тениски... дори и вкъщи не нося такива неща :)
    И надали е до суета, според мен опира до усещането за комфорт - а ако освен това дрехите са и естетически подбрани, какво лошо има в това... създават настроение!
    Ако лелите пред блока спрат да мрънкат, че си се облякъл като за сватба, и почнат да си обличат дрехите, дето си ги къткат само за празник, може би ще сменят малко киселия фасон. За тях направо е препоръчително! :))))

    Добре дошла в блога, Димана :)
    Отбивай се по-честичко! :)

    delete
Предоставено от Blogger.
 

Епистoларности Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger